Over ons

In 2016 deed Sani4All haar intrede, en sindsdien is de formule flink gegroeid. In die korte tijd is de formule uitgebreid naar 22 winkels. Voor volgend jaar staan er al twee nieuwe winkels op de planning en in datzelfde jaar wil de formule groeien naar 30 badkamerwinkels met een landelijke dekking.

In 2018 startte ook keukenformule Kitchen4All waarbij er nu, medio 2023, 20 winkels actief zijn. Ook binnen deze formule staan op korte termijn nog meer openingen op de planning.

Initiatiefnemers Jos Rabelink en Lamco de Vries zijn samen de drijvende kracht achter dit succesverhaal en vertellen je op deze pagina meer over deze opmerkelijke groei.

Hoor jij bij ons?

Voel jij je aangetrokken tot deze zienswijze? Schroom dan niet om contact op te nemen en nu mee te spelen in dit succesverhaal.

Franchiser worden

Waarom Sani4All & Kitchen4All?

Er zijn ook diverse andere formules. Waarom is die toeloop naar jullie dan zo groot?

“We hebben naar onze leden een hele lage drempel en maken altijd transparante en duidelijke afspraken. 

We willen met hen één team van ondernemers vormen; dat zijn geen soort van ‘verkopers plus …’. We gaan samen met hen actief aan de slag op de winkelvloer en niet vanuit een ivoren toren.
Wij staan als initiatiefnemers van deze formule zelf ook in onze eigen winkel. We zien daardoor in de praktijk wat de klant wil weten, horen en voelen. Daarnaast zijn we geen inkoopformule, maar een marketingformule, die ervoor zorgt dat de consument naar een Sani4All of Kitchen4All-winkel komt. Wanneer een ondernemer met ons wil starten, gaan we samen met diegene de winkel inrichten en kiezen we uit ons kernassortiment de voor hem of haar juiste producten.”

Onze prestaties

We groeien hard en momenteel zijn wij het snelstgroeiende franchiseconcept in onze branches.

0
Winkels
0%
Omzetgroei in 1 jaar
0 %
Boven doelstelling

Ongekende groei

Wat is jullie verklaring voor dit succes?

“Dat succes voor een groot deel komt door onze intensieve marketing, een bewuste keuze binnen ons concept. We hebben daarvoor fulltime en parttime marketeers in dienst, met daarnaast nog twee externe bureaus voor de expertise binnen respectievelijk het online en het offline gebeuren. We zitten er heel kort op en weten goed wat de klantwens is. Hier spelen we snel op in waardoor de klant vaak voor ons kiest.

We hebben voor de klant een duidelijke prijsstelling en zijn altijd helder, eerlijk en transparant, dit zie je in de branche niet vaak.”